entityes

entityes

Hammer Mapping — Page [1]
Pe$T_C0nTr0L
2008 Jan 31 • 69
What does the player weaponstrip entity do ?

also what does infodecal , game_end , game_team_master , game_team_set , game_player_team , game_score , game_counter ,game_counter_set , info_textlights , info_null , info_map_parameters , do ?

oh forgot brush entityes what does func_friction ,grencatch, guntarget, pendulum, mortar_field , plat , platrot , rot_button , rotating ,wall_toggle, game-zone_player

sorry for asking so mutch
Im taking grammar lessons , so i can explain my problems better :D
 
 
2008 Apr 23 at 10:31 PDT — Ed. 2008 Apr 23 at 10:38 PDT
Killer-Duck
Homicidal Anatidae

2008 Mar 5 • 1169
633 ₧
Google, do you fucking use it?
QUACK! QUACK!
 
 
2008 Apr 23 at 11:38 PDT
Down Rodeo
Cap'n Moth of the Firehouse

Find the Hole II Participation Medal
2007 Oct 19 • 5485
57,583 ₧
http://developer.valvesoftware.com/ has articles on all of these. Although it is mainly about Source it will still apply (generally). However, this will only be the description and perhaps loosely. Some of the things you should not take as being true for GldSrc.
 
 
2008 Apr 23 at 15:34 PDT
begginer

2007 Oct 24 • 990
13 ₧
and i thought Omg had annoying questions
Wtf is that ? its a bird ! no its a plane ! amm maybe its a plastic bag . NO ! its SUPERJER ! the greatest super hero ever!
 
 
2008 Apr 24 at 00:47 PDT
Pe$T_C0nTr0L
2008 Jan 31 • 69
ok sorry ! but pls tell me what player_weaponstrip does ?


Im taking grammar lessons , so i can explain my problems better :D
 
 
2008 Apr 24 at 12:19 PDT
Pe$T_C0nTr0L
2008 Jan 31 • 69
well here is my map pls tell me what you thinck :D
http://rapidshare.com/files/110131103/scout_peekaboo.zip.html

i am still worcking on it . so pls tell me if there is a problem
Im taking grammar lessons , so i can explain my problems better :D
 
 
2008 Apr 24 at 12:27 PDT — Ed. 2008 Apr 24 at 12:27 PDT
Killer-Duck
Homicidal Anatidae

2008 Mar 5 • 1169
633 ₧
Pe$T_C0nTr0L said:
ok sorry ! but pls tell me what player_weaponstrip does ?




Here.
QUACK! QUACK!
 
 
2008 Apr 24 at 13:14 PDT
eDan Co.
Mighty Typist

Real Live Hands-On Rabbi Medal
Consolation Medal
2007 Sep 24 • 2921
252 ₧
Killer-Duck said:

Classic. The old "promising-looking-URL that's just a link to Google".
May contain traces of invisible text.
 
 
2008 Apr 24 at 14:37 PDT
Killer-Duck
Homicidal Anatidae

2008 Mar 5 • 1169
633 ₧
EdAn said:
Killer-Duck said:

Classic. The old "promising-looking-URL that's just a link to Google".


Yeah, you would think he would get the hint by now...
QUACK! QUACK!
 
 
2008 Apr 24 at 15:07 PDT — Ed. 2008 Apr 24 at 15:14 PDT
Down Rodeo
Cap'n Moth of the Firehouse

Find the Hole II Participation Medal
2007 Oct 19 • 5485
57,583 ₧
 
 
2008 Apr 24 at 17:20 PDT
eDan Co.
Mighty Typist

Real Live Hands-On Rabbi Medal
Consolation Medal
2007 Sep 24 • 2921
252 ₧
LOLZ!
May contain traces of invisible text.
 
 
2008 Apr 25 at 02:20 PDT
begginer

2007 Oct 24 • 990
13 ₧
Down Rodeo said:
Wait, this link is better...



the funniest thing would be if he would say that your link is broken
Wtf is that ? its a bird ! no its a plane ! amm maybe its a plastic bag . NO ! its SUPERJER ! the greatest super hero ever!
 
 
2008 Apr 25 at 03:09 PDT — Ed. 2008 Apr 25 at 03:10 PDT
begginer

2007 Oct 24 • 990
13 ₧
Pe$T_C0nTr0L said:

http://rapidshare.com/files/110131103/scout_peekaboo.zip.html

i am still working on it . so pls tell me if there is a problem




btw i wouldn't have made that map with the purpose of it being played .. its a good project , but not really playable
well at least most people will just stay on the first floor and shoot eachother

oh and i can reach the buyzone , if i jump and use a little fancy finger-work
Wtf is that ? its a bird ! no its a plane ! amm maybe its a plastic bag . NO ! its SUPERJER ! the greatest super hero ever!
 
 
2008 Apr 28 at 08:02 PDT — Ed. 2008 Apr 28 at 08:04 PDT
Page [1]